payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

پیوندها

۱۴۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هرساله دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.در این راستا تصمیم بر آن گرفتیم که با توجه به اینکه ابهامات بسیاری در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 97-98 در میان متقاضیان می باشد توضیحاتی را در این زمینه ارائه می نماییم.

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توان جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

  

مدارک لازم ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد پیام نور

مدرک کارشناسی پیوسته  – ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت (یا گواهی موقت)
مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
6 قطعه عکس
مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان )( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را ارائه کنند )
 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 97-98

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟

آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟

میزان شهریه فراگیر پیام نور چه قدر است؟

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور به چه صورت است؟

 

 آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به چه صورت است؟

منابعی که دانشجویان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید مورد مطالعه قرار دهند،منابع مربوط به دوره کارشناسی است. دانشجویان باید برای شرکت در این آزمون دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد را به عنوان منابع آزمون مورد مطالعه قرار دهند.پس از شرکت در آزمون ارشد فراگیر،برای دانشجویانی که موفق به کسب رتبه قبولی شده اند دروسی که در آزمون امتحان گرفته شد،جزو واحد های پاس شده در ترم اول محسوب می شود و به این صورت دانشجویان در ترم دوم ادامه تحصیل می دهند. تفاوت آزمون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور با دیگر دوره های کارشناسی ارشد در این می باشد که متقاضیان شرکت در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97-98 که از آن ها به عنوان دانش پذیر یاد می شوند رشته مورد نظر خود را انتخاب می نمایند و از آنجایی که مدت زمان تحصیل کارشناسی ارشد در فراگیر پیام نور به مدت 4 ترم می باشد ترم اول را به جای اینکه در کلاس حضور یابند و پس از آن امتحان نهایی ترم را بگذراند، در آزمون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از تمامی دروس ترم اول رشته ی انتخابی دانش پذیر به صورت تستی آزمون توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد. اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور 97-98 تنها از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت قبولی در آزمون ، این قبولی به منزله ی گذراندن ترم اول تحصیلی دانشجو تلقی خواهد شد و دانش پذیر پس از قبولی در آزمون ، به عنوان دانشجو از ترم دوم شروع به تحصیل خواهد کرد.

 

 

   

 

برای اطلاعات بیشتر و بررسی احتمال قبولی خود با توجه به رشته انتخابی،اطلاع از نحوه تحصیل در دانشگاه پیام نور و ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 97-98 و همچنین شهریه و آدرس دانشگاه می توانید با مشاوران مجرب ما در سامانه صدای مشاور به شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.


منبع:ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 97-98

  • html web
  • ۰
  • ۰

هرساله دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.در این راستا تصمیم بر آن گرفتیم که با توجه به اینکه ابهامات بسیاری در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 96-97 در میان متقاضیان می باشد توضیحاتی را در این زمینه ارائه می نماییم.

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توان جهت مشاوره با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

  

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96-97

 

تمامی متقاضیان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96-97 در صورت دارا بودن شرایط عمومی تحصیل در ایران و دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ 31/6/96) قادر خواهند بود بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته های امتحانی به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری ثبت نام نمایند. هر داوطلب واجد شرایط قادر خواهد بود تنها یک کدرشته امتحانی را حداکثر در 20 مرکز در صورت وجود رشته انتخاب نموده و پس از ثبت نام و انتخاب واحد در دوره دانش پذیری (پیش از دانشجویی) برای 6 تا 10 واحد درسی اعلام شده بر حسب مورد برای هر رشته تحصیلی در آزمون پایان نیمسال داتش پذیری نماید.

 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟

آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟

میزان شهریه فراگیر پیام نور چه قدر است؟

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور به چه صورت است؟

 

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 96-97 

 

 

شرایط قبول شدن در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96-97 

 

تفاوت آزمون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور با دیگر دوره های کارشناسی ارشد در این می باشد که متقاضیان شرکت در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96-97 که از آن ها به عنوان دانش پذیر یاد می شوند رشته مورد نظر خود را انتخاب می نمایند و از آنجایی که مدت زمان تحصیل کارشناسی ارشد در فراگیر پیام نور به مدت 4 ترم می باشد ترم اول را به جای اینکه در کلاس حضور یابند و پس از آن امتحان نهایی ترم را بگذراند، در آزمون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از تمامی دروس ترم اول رشته ی انتخابی دانش پذیر به صورت تستی آزمون توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد. اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور 96-97 تنها از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت قبولی در آزمون ، این قبولی به منزله ی گذراندن ترم اول تحصیلی دانشجو تلقی خواهد شد و دانش پذیر پس از قبولی در آزمون ، به عنوان دانشجو از ترم دوم شروع به تحصیل خواهد کرد.

  

   

 

برای اطلاعات بیشتر و بررسی احتمال قبولی خود با توجه به رشته انتخابی،اطلاع از نحوه تحصیل در دانشگاه پیام نور و ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 96-97 و همچنین شهریه و آدرس دانشگاه می توانید با مشاوران مجرب ما در سامانه صدای مشاور به شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.


منبع:ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 96-97

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور هفتگل به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور هفتگل چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور هفتگل

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور هفتگل

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور هفتگل با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور اندیمشک به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور اندیمشک چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور اندیمشک

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور اندیمشک

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور اندیمشک با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور شوشتر به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور شوشتر چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور شوشتر

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور شوشتر

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور شوشتر با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور ایزه به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور ایزه چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور ایزه

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور ایزه

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ایزه با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور بندر ماهشهر چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور دزفول به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود زیرا اگر رشته مورد نظر با مشورت کافی انتخاب نشده باشد با توجه به تغییرات شرایط آموزشی


و اقتصادی جامعه اگر دانشجویان از رشته خود منصرف شوند باعث افت تحصیلی می شوند و گاهی اوقات اقدام به تغییر رشته می نمایند که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است.با توجه به اینکه دانشجویان در مقطع ارشد دید بهتری نسبت به رشته های دانشگاهی کسب می کنند جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور باید با مشاور تحصیلی در ارتباط باشند.

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

آیا ارشد فراگیر پیام نور شرط معدل دارد؟
آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟
میزان شهریه فراگیر پیام نور دزفول چه قدر است؟
شرایط ثبت نام ارشد پیام نور به چه صورت است؟
 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور دزفول

 

تغییر رشته در دانشگاه پیام نور یک بار و فقط در دوره کارشناسی ممکن است و دانشجویان کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته ندارند. دانشجویان پیام نور به دو روش امکان تغییر رشته دارند.

در روش اول که دانشجویان در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، بعد از گذراندن حداقل ۱۲ واحد و داشتن شرایط زیر می توانند تغییر رشته دهند :

 

روش اول:

 

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته با داشتن شرایط زیر می توانند از یک رشته یا گرایش به رشته یا گرایش دیگر تحصیلی در آن گروه آزمایشی یا در یک گروه آزمایشی دیگر و در همان مرکز / واحد تغییر رشته یا گرایش دهند .
1 : رشته یا گرایش مورد تقاضای دانشجو در همان مرکز / واحد وجود داشته باشد.
2 : نمره اکتسابی دانشجو در آزمون سراسری از نمره کشوری آن رشته یا گرایش کمتر نباشد.
3 : دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی و حداقل ۱۲ واحد درسی (غیر دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
4 : ادامه تحصیل دانشجو در سنوات مجاز باقیمانده ممکن باشد.
5 : مرکز / واحد و شورای آموزشی استان موافقت نمایند.
6 : تغییر رشته گرایش فقط برای یک بار و در همان مقطع ممکن است.

 

روش دوم:

 

در صورت داشتن شرایط زیر امکان تغییر رشته برای کلیه دانشجویان کارشناسی پیام نور ورودی کنکور سراسری ، فراگیر و بدون آزمون ( سوابق تحصیلی ) وجود دارد:
1 : دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/ واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.
2 : دانشجویان گروه ازمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز / واحد محل تحصیل تغییر رشته نمایند.
3 : در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییر رشته می توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

 

نکاتی درباره انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور دزفول

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور دزفول با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:انتخاب رشته دانشگاه پیام نور


لینک مفید:


فراگیر پیام نور ارشد 95

پیام آوران بهداشت

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 95

ثبت نام پیام نور بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95

ثبت نام کارشناسی پیام نور

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 95

ثبت نام ارشد پیام نور 95

آزمون فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 95

رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون آزمون پیام نور

رشته های بدون کنکور پیام نور شیراز

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرج

لیست رشته های دانشگاه پیام نور سنندج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

  • html web
  • ۰
  • ۰

 بسیاری از دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقطع دکتری دارند ولی امید به قبولی در دانشگاه های سراسری ندارند می توانند مراحل تحصیل خود را در دانشگاه پیام نور ادامه دهند. برای اینکه بتوان قبولی خود را تضمین کرد می بایست از مشاوره تحصیلی برخوردار بود. متقاضیانی که در آزمون دکتری پیام نور قبول نشده اند می توانند با ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 97-98 در مقطع دکتری دانشجو شوند.

دانشجویانی که می خواهند از شهریه مقطع دکتری پیام نور و یا چگونگی ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

 ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 97-98

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور

امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری

امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها

پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها
عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی
برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد

 

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع دکتری دانشگاه پیام نور

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد
تصویر شناسنامه و کارت ملی
مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)
تائیدیه استفاده از سهمیه ( برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده نموده اند ) 6 قطعه عکس

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 97-98

  • html web
  • ۰
  • ۰

بسیاری از دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقطع دکتری دارند ولی امید به قبولی در دانشگاه های سراسری ندارند می توانند مراحل تحصیل خود را در دانشگاه پیام نور ادامه دهند. برای اینکه بتوان قبولی خود را تضمین کرد می بایست از مشاوره تحصیلی برخوردار بود. متقاضیانی که در آزمون دکتری پیام نور قبول نشده اند می توانند با ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 96-97 در مقطع دکتری دانشجو شوند.

دانشجویانی که می خواهند از شهریه مقطع دکتری پیام نور و یا چگونگی ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از چگونگی این روند با مشاورین ، مشاوره تحصیلی تلفنی ( تلفن صدای مشاور ) تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 96-97

 

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع دکتری دانشگاه پیام نور

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد
تصویر شناسنامه و کارت ملی
مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)
تائیدیه استفاده از سهمیه ( برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده نموده اند ) 6 قطعه عکس

 

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور

امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری

امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها

پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها
عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی
برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 96-97 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

منبع:ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری فراگیر پیام نور 96-97

  • html web