payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

payamnoorinformation

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هر دانشجو برای مشاهده کارنامه، انتخاب واحد، و کلیه فرآیندهای آموزشی در طول دوره تحصیل باید وارد سیستم گلستان شود و مراحل مذکور را با وارد شدن با نام کاربری خود دنبال کند.

دانشجویان هر گونه سوالی که در مورد با نحوه کار با سیستم گلستان دانشگاه پیام نور و یا چگونگی ثبت نام و لیست رشته های فراگیر پیام نور ،میزان شهریه دانشگاه و... دارند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران تلفن صدای مشاور تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور آگاه شوند. 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توان جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 تماس از موبایل های همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595

 

 نحوه کار با سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

 

نکاتی درباره سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

۱- برای آنکه بتوان انتخاب واحد کرد ،دانشجویان باید شهریه ثابت خود را پرداخت کرده باشند.

۲- برای اطلاع از زمان انتخاب واحد باید در سیستم گلستان قسمت ثبت نام - عملیات ثبت نام - ثبت نام اصلی در زمان تعیین شده،اقدام به انتخاب واحد نمایند.

۳- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند در زمان انتخاب واحد منوی ثبت نام در سیستم گلستان ظاهر نمی شود و برای رفع آن باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

 

نکات مهم انتخاب واحد مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته


۱- دانشجویانی که فقط ۲ درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، می توانند این دروس را به صورت معرفی به استاد بگیریند.
۲- در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید.
۳- چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد.
۴- دانشجو ملزم است بر اساس برنامه لیست ارائه دروس رشته تحصیلی خود پیشنیازها را رعایت نماید.
۵- دانشجویان نیمسال آخر (دانشجویی است که حداکثر ۲۴ واحد باقیمانده دارد ) می توانند کلیه واحدها را بدون در نظر گرفتن معدل ترم قبل و بدون رعایت پیش نیاز اخذ و بگذرانند اگر سیستم اجازه انجام این کار را به آنها نمی دهد باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنند.
۶- چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد.
 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار با سیستم گلستان دانشگاه پیام نور با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی